Nödigt!

Framför allt nära till bajs i byxorna!

Är uppe och ger Tone mat. Helt plötsligt flyger Buster upp och börjar skälla som en idiot och jag kan inte få honom att sluta. Blir tvungen att ropa på Chrille eftersom jag varken hör eller ser vad Buster skäller på. Medan Chrille försöker få Buster att sluta så hör vi hur någon är på bron.
Jag blir skit rädd och tvingar Chrille att kolla vem fan som är på våran bro mitt i natten. Men han får ABSOLUT INTE öppna dörren. Chrille piper iväg in i köket och bli alldeles tyst, alldeles för länge... In kommer han, och berättar att det är en liten kisse miss. Satans kattjävel!

Ett tips om du ska försöka smita in hos oss och tjuva... Se till att hunden inte är hemma för då blir du upptäckt, jag LOVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0