Babysång

Idag klev vi upp strax före 8. Jag gav Tone mat och gjorde henne och mig själv klar, sen blev det promenad med Buster. Runt 10 begav vi oss till Sockenstugan för babysång, där även Bästa faster Lina mötte upp oss.
Tone tyckte att sångstunden var super rolig, och sov genom hela sångstunden :)
Känns som att Tone är lite i minsta laget för sångstunderna, men kan ju vara trevligt att komma iväg och träffa andra mammor och barn. Ska suga lite på karamellen så får vi se om vi går tillbaka nästa vecka. :)

Jag sitter och äter lunch nu, och Tone ligger och sover. Bara jag ätit klart ska jag vika lite tvätt, om sessan fortfarande sover vill säga.

Ska göra ett ryck nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0