Rund och go

Klart sämst på att skiva här...

Jag jobbar mest hela tiden och när jag väl är ledig så finns det miljoner andra saker som ska göras, så tar mig lixom inte tid att skriva..

Har vart till stan idag och handlat lite mer till bäbisen, är inte allt för långt kvar nu.
Har börjat samla på mig vätska i fötterna/benen och i händerna, inte allt för jävla skit roligt vill jag lova. Vaknar på nätterna pga att det värker i händerna och kliar under fötterna. Livet som gravid :)

Imorgon är det åter igen dags för ett besök hos BM, och jag hoppas verkligen att mitt blodvärde rättat till säg. Känner mig tusen gånger piggare än sist iaf, kan ju vara ett bra tecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0