Ont ont ont

Börjar bli tungt och jobbigt att vara gravid nu. Ryggen värker och ingenting hjälper. Har gjort det jag fasat för länge nu... Har ringt jobbet och sagt att jag inte kan jobba. Under mina 5½ år på Tempo så är det här tredje dagen jag är sjukskriven, den andra gången va förra vecka då pga blödning och gången innan de är väl 3 år sedan pga magsjuka.
Får dåligt samvete när jag måste vara borta från jobbet, arbetsmyra som jag är. Min bättre hälft skäller på mig när jag är så jävla envis och ska jobba fast att värken är värre än värst, så idag tog jag och lyssnade på honom. Så idag blir det vila för hela slanten så att jag förhoppningsvis kan jobba imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0