Kär och galen

Dagarna bara susar förbi tycker jag.
Vaknade kl 8 imorse, låg i sängen och drog mig och messade med min bättre hälft. Sen va han för seg att svara så jag "råkade" somna. Nästa gång jag kollade på kl va den 10:50 och jag höll tydligen på att skriva ett mess till honom. :)
Skönt som attan att sova va de iaf, de kan jag lova.
Jag klev upp, tog en prommis med min fyrbenta vän, åt frukost, duscha sen begav jag mig till stan och uträttade lite ärenden. När jag kom hem så satte jag igång att baka bröd, blev himla smarrigt, precis som vanligt. :)

När Chrille kom hem så åt vi mat, slöade i soffan och sen gav vi oss iväg till skogen med Buster. Blev en lång och skön promenad. Buster va helt slut när vi kom tillbaka till bilen, härligt.
Har vart och solat nu ikväll, hur skönt som helst efter att ha vart ute och blivit kall.
Nu är det duschen som väntar, sen sängen. Jobb imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0