Händelserik dag

Igår donade jag på i källaren, röjde bland papper och lite sånt tråkigt. När jag vart i farten ett tag så kände jag att jag behövde en paus, så gick upp och satte mig vid datorn.... Helt plötsligt började det lukta brand i hela huset. Fick panik och sprang rung som en yr höna på övervåningen, men hittade ingenting. Så sprang ner i källaren, och där var det. Det va rök överallt, fick ännu mer panik! Det var våran frys som gett upp. Lite väl spännande för min smak måste erkännas. Men efter att ha sprungit runt som en yr höna en stund så hade jag lyckats göra vad som behövdes iaf, så huset brann iaf inte upp. Men frysen däremot har gjort sitt och står ute på gården och skäms, i väntan på att få åka på soptippen.

Idag... Idag ska jag fortsätta i källaren, framför allt städa. Är pulver från pulversläckaren överallt, även fast att vi städade en vända igår kväll. Sen ska jag iväg på föräldragrupp, är sista gången idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0