Kväller

Nu har Tone somnat, i sin säng.
Tone är livrädd för att somna så hon skriker allt hon orkar för att hon ska hålla sig vaken. Kan ju säga att den här kvällen va tusen gånger lugnare än igår, igår höll jag på bli döv på örat :)

Vi har spenderat eftermiddagen hemma hos mamma och pappa. Där fick jag mat och sen tog jag en dusch i lugn och ro medan Tone var med mormor och morfar.
Det är sjukt vilka simpla saker man uppskattar som småbarnsförälder. Bara de att ta en dusch, det är så jävla mycket skönare att duscha nu än förr, bara få vara ensam. Att gå på toa eller att äta när man är hungrig var självklart förr, nu gör man det när det finns tid. Livet har förändrats massor, och jag älskar det! <3

Nu ska jag kolla på Värsta pojkvännsakademin, kan bli kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0