Slit och släng

Nu jäklar är jag trött!
Har farit och flängt hela dagen.
Började med att åka ut till Bergvik kl 11... Uträttade en del ärenden med pappa och tog en fika. Åkte därifrån halv 2. Åkte raka vägen till Sara där det blev massa prat och kaffe, trevligt värre. Halv 5 åkte jag från Sara och ner på stan och köpte ljuslycktor till sovrummet. Åkte hem och tog en promenad med Buster och gjorde mat.
Efter maten brassade jag iväg och köpte nya blommor till sovrummet.
Så har satt upp en hylla i sovrummet och fixat till lite med blommorna, så nu jäklar är det mysigt i kammaren :) Så nu längtar jag bara tills på onsdag när den Finaste kommer hem så jag får dela den mysiga omgivningen med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0