Då va helgen slut då...

Söndag...
Har vart vaken en hel halvtimme, sov lite för länge idag. Vaknade av att telefonen ringde, de va chefen så han skrattade bara åt mig.
Igår åkte vi till Gävle och kikade. Gjorde inte av med en krona, vilket är bra på sitt sätt, men ändå skit tråkigt. Skulle vilja kasta ut alla mina kläder och skor och köpa nytt. Ut med de gamla och in med de nya ;)
När vi kom hem från Gävle blev det togsmarrig tacokycklinggratäng. Efter maten agerade jag chaufför åt Sofia och Diana. Sen åkte jag hem och hämta Chrille och åkte ut till grabbarna i Marma som satt och drack grogg...
Halv 2 bar det av till stan igen och hämtade Sofia och Diana, sen blev det sängen för hela slanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0